În opinia legislatorului, cel mai probabil, se va renunța la susținerea cererii de chemare în judecată depusă de Guvernul condus de Maia Sandu în sensul declarării nulității contractului de concesiune pentru motive de ilegalitate.

Totodată, va fi inițiată o altă acțiune – de reziliere a contractului de concesiune pentru motivul neîndeplinirii de către „investitor” a obligațiilor contractuale.

„E un lucru grav din punctul meu de vedere în condițiile în care există atâtea argumente concludente care confirmă că concesionarea Aeroportului a fost făcută cu încălcarea prevederilor imperative ale legislației în vigoare la acel moment. În plus, Dodon să iasă și să spună răspicat că nu mai consideră concesionarea aeroportului ca fiind ilegală, ci că fostul său partener Șor nu și-a îndeplinit angajamentele pe care și le-a asumat la momentul semnării contractului”, a menționat Sergiu Litvinenco.

Precizăm că, ieri, în cadrul ședinței Guvernului, premierul Ion Chicu a cerut ca modul în care „Avia Invest”, compania care gestionează Aeroportul Internațional Chișinău, își onorează obligațiunile investiționale să fie verificat de Agenția pentru Priorități Publice și ministerele de profil până pe 1 februarie.