„Din 1 august curent, Pervîi kanal din Federația Rusă va trece de la Vlad Plahotniuc la Igor Dodon, prin persoane interpuse. Mai exact, Pervîi kanal de la Moscova urmează să fie difuzat în R. Moldova de către Accent TV, post de televiziune din trustul socialistilor, unde mai sunt NTV Moldova și TNT Moldova”, scrie ziarulnational.

Deși contractul pe care Pervîi kanal îl are semnat cu Prime TV-ul lui Plahotniuc nu a expirat, sursele spun că ar fi intervenit factorul politic de la Kremlin, care a cerut rezilierea acestuia.

Consiliul Coordonator al Audiovizualului ar urma să aprobe schimbările respective în viitorul apropiat.